Która fotoksiążka

Za każdym razem kiedy mam do zamówienia wydruki zdjęć lub fotoksiążki to zastanawiam się czy będzie to dobrze i ładnie wykonane. Nie jest łatwo znaleźć firmę, która wykona wydruki tak by mi się podobały. Najczęściej jest tak, że zamawiam w firmie odbitki zdjęć, a dopiero potem decyduję się lub nie na wydrukowanie fotoksiążki. Ostatnio trafiłam na firmę Saal-Digital i postanowiłam zamówić fotoksiążkę komunijną. Z niecierpliwością czekałam, aż wydrukowany egzemplarz trafi w moje ręce. A kiedy dotarła do mnie okazało się, że zaprojektowana przeze mnie książka jest bardzo ładna.Książka ma estetyczną sztywną okładkę (ja wybrałam też miękką wyściółkę okładki). Rozkładówki są ładnie wydrukowane i co ważne mają taką kolorystykę zgodną z moimi zdjęciami. Fotki są wydrukowane na dobrej jakości papierze. Książka jest estetyczna i bardzo, bardzo ładna. Kolejną zaletą jest program, w którym projektowałam książkę. Jest prosty w obsłudze i dość intuicyjny, a książka dotarła do mnie w kilka dni od zamówienia. Jestem z tego projektu bardzo zadowolona i mam nadzieję, że osoba dla której ją wykonałam też się w niej zakocha.
@saal.digital.polska
Efekty możecie zobaczyć poniżej.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe przepisy

ZDJĘCIA KOMUNIJNE

świąteczne sesje fotograficzne