Przygotowania do komunii

Obwoluty do płyt komunijnych

W tym roku chciałam spróbować czegoś nowego i stwierdziłam, że obwoluty do płyt na zdjęcia komunijne wykonam sama. Chciałam by były w moim stylu, nie przesadzone, ale naturalne, sympatyczne, w ładnej kolorystyce.Te które zrobiłam są efektem wielu prób, układania wielu dokumentów, oświetlania, pstrykania i przekładania. Mam cichą nadzieję, że spodobają się tegorocznym klientom komunijnym. Jedno jest pewne są w moim stylu. Oczywiście można kupić gotowe i to też jest w porządku, ale ja chciałam zrobić coś osobistego. Myślę, że popracuję jeszcze nad kolejną wersją. Jak myślicie udało się czy nie?









A oto gotowa oprawa płyty.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe przepisy

ZDJĘCIA KOMUNIJNE

świąteczne sesje fotograficzne