Tworzenie z pasją

Przedstawiam Wioletę, którą poznałam kilka miesięcy temu, ale od początku czułam, że to fajna babka. Myślę,że nie przesadzę jeśli powiem, że jest to kobitka z jajami. Nie wiem czy taki gatunek występuje w naturze, ale w tym przypadku istnieje. Ma rodzinę, pracę, dom o który dba i wiele innych obowiązków, jak to kobieta. Jednak ma też pasję. Ma to coś co sprawia, że tworzy ciekawe przedmioty, wyżywa się artystycznie i manualnie. A zaczęło się tak niewinnie, zrobiła kilka aniołów z masy solnej, które jej tata pokazał w pracy. Zaczęło się, okazało się że jej anioły bardzo się podobają. Jak mi powiedziała czasem zawalała noce by lepić, bo brakowało jej czasu w ciągu dnia. Uśmiech nie schodzi jej z buzi. Uwielbiam pozytywnych ludzi, którzy nie narzekają na ciężki los. Wszyscy borykamy się z problemami, ale nie o to chodzi by je ciągle rozpamiętywać. Często receptą na problemy i zły humor jest zajęcie się czymś co sprawia nam przyjemność.
No dobra wracajmy do Wiolety, zacytuję słowa, które o sobie napisała:  "Moją pasją jest tworzenie z masy solnej. Pasja ta, daje mi energię, karmi moją duszę, umysł i pozytywnie nastraja. Wystarczy mąka, sól, woda i odrobina chęci by zacząć tworzyć. Ostrzegam - to bardzo uzależnia :) Każdy "twór" jest inny, wyjątkowy i oryginalny. To jest w tym fajne. Ktoś mądry kiedyś napisał: "nabywając rękodzieło nie kupujesz rzeczy... nabywasz czyjąś pasję, kawałek serca i skrawek duszy." W moje anioły wlepiam cząstkę siebie i wierzę, że strzegą domów, w których wiszą. Zapraszam do oglądania moich tworów i łechtania mojego ego ha ha." Cała Wioleta i taką ją lubię. Zobaczcie zdjęcia w roli głównej Wioleta i jej dzieła.





















Komentarze

  1. Potwierdzam Pani słowa...ONA tj.WIOLA jest niemożliwa w tym co robi...to prawda w Jej cudownych Tworkach-Aniołkach jest moc i serce...bo Ona zawsze ma uśmiech na twarzy,który pozytywnie nastraja do życia...uwielbiam Ją:-)Kosmalka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowe przepisy

ZDJĘCIA KOMUNIJNE

świąteczne sesje fotograficzne