Wyzwanie fotograficzne

W tym roku podczas urlopowego weekendu podjęłam wyzwanie fotograficzne by cały wyjazd fotografować obiektywem 50mm. 
Podczas ostatniego weekendu wraz z rodziną odwiedziłam Kazimierz Dolny i Puławy. Bardzo fajny wyjazd, pogoda dopisała, było zwiedzanie rynku w Kazimierzu, weszliśmy na Górę trzech Krzyży skąd mogłam zrobić zdjęcia Kazimierza z góry. Podczas naszego wypadu odwiedziliśmy Pałac Czartoryskich w Puławach, oglądaliśmy Kazimierz z rzeki. Przespacerowaliśmy się Bulwarami Wiślanymi o zachodzie słońca. Pomyszkowaliśmy po straganach, a efekty fotograficzne tej wyprawy możecie ocenić sami. Dla mnie to udany wyjazd zarówno fotograficznie jak i pod względem wypoczynku. Myślę, że moja 50 dała radę z tym wyzwaniem i powstało wiele fajnych fotek.
Zobaczcie sami.


















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Nowe przepisy

ZDJĘCIA KOMUNIJNE

świąteczne sesje fotograficzne